جمعه 19 آذر 1395 11:15:35

 

 

 

 

   

 

   

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس
چاپ

کد خبر : 2971

تاریخ انتشار : 03/12/1392 - 20:01

اختصاصی/ سوادکوه آنلاین گزارش می دهد:

سومین همایش سوادکوهی های مقیم تهران به روایت تصویر

همایش سوادکوهی های مقیم تهران روز 4 شنبه در تالار وزارت کشور برگزار شد.

سومین همایش سوادکوهی های مقیم تهران به روایت تصویر

به گزارش سوادکوه آنلاین، این همایش با هدف زنده نگه داشتن آیین های سنتی و فرهنگی سوادکوه و همچنین ایجاد ارتباط نزدیک بین سوادکوهی های مقیم تهران به منظور حل مشکلات سوادکوه درروز چهار شنبه سی ام بهمن برگزار شد.

در این همایش از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی سوادکوه گرفته تا اجرای سرود و نمایش محلی و همچنین رقص و آواز سنتی کودکان دیده می شد.

این همایش که از ساعت 16 با آغاز به کار نمایشگاه کتاب و عکس و صنایع دستی سوادکوه شروع به کار کرده بود در ساعت 23 با تجلیل از نخبگان سوادکوهی به کار خود پایان داد.



برای این پست 18 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • پاسخ به نظر شنبه 03 اسفند 1392 - 20:17
    همکار

    چقدر بی بندوبار..واقعا فرهنگ و ایین سوادکوه اینهههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!

    15 50
  • پاسخ به نظر یکشنبه 04 اسفند 1392 - 13:14
    بچه ی شیرگاه

    متاسفم که افراد ازشی ومذهبی در اینگونه برنامه های ضدفرهنگی و ارزشی شرکت می کنند.

    12 46
    سه شنبه 06 اسفند 1392 - 13:44
    m

    بی بندوباری چیه چرا جو میدین ی شب دارن خوشی میکنن اههههههههههه

    +20 --11
  • پاسخ به نظر دوشنبه 05 اسفند 1392 - 18:23
    amiri

    مراسم سوادکوهی های مقیم تهران نبود مراسم سوادکو های های عشق تهران بود

    10 17
  • پاسخ به نظر دوشنبه 05 اسفند 1392 - 20:53
    savadkohi

    ba salam.etefaghan khobe sal yek bar esalat rag rishe sonati mazhabishono be yadeshon biaried khobe tehranan .age onvar ab bodan .dige chi mishod hefz esalat behtarin sarmaye har ghomie.

    12 2
  • پاسخ به نظر چهار شنبه 07 اسفند 1392 - 19:24
    مخلص همه سوادکوهی ها

    سلام بجه شیرگاهی کجای مراسم ضدفرهنگ بود جرا برای بقیه دوستان تاسف می خوری وگناه هشان را گردن می گیری آقای mمگه مردم سوادکوه براساس شرع اسلام خوشحال باشند بده مگه دین اسلام گفت فقط عزاداری کنی و گریه کنی .در همایش باهم دیدار کنند واتحادشان بیشتر باشه

    25 2
  • پاسخ به نظر پنج شنبه 08 اسفند 1392 - 11:49
    شیرگاهی

    سلام خسته نباشی خیلی دوست داشتم حضور ذاشته باشم تو همایش اما نشد.. سی دی شو چگونه میشه تهیه کرد خواهشن جواب بدین.....

    12 1
  • پاسخ به نظر یکشنبه 11 اسفند 1392 - 12:50
    mazdeh

    سلام خدمت دوستان عزیز سی دی سومین همایش را زا کجا باید تهیه کرد دلطفا از طریق وبلاگم یا ایمیلم بهم اطلاع دیهد عباسر رمضانی مزدی از روستای چهاردانگه ساری ساکن نکا هستم سی دی دویمن همایش رو دیدم خیلی جالب بودلذت بردم

    13 0
  • پاسخ به نظر جمعه 16 اسفند 1392 - 21:34
    داریوش

    با سلام خدمت تمامی سوادکوهی ها مراسم بسیار جالب و ارزشی بود چرا همش این حرف ها رو می زنین واقعا متاسفم

    8 1
  • پاسخ به نظر جمعه 16 اسفند 1392 - 22:54
    محمد اسدی

    با توجه به نام همایش سوادکوهی های مقیم تهران،اکثر مهمانان شما سوادکوهی هایی بودند که در تهران سکونت نداشتند. از افراد سیاسی زیادی در این همایش حضور داشتند که فکر نمیکنم به سود همایش های بعدی که اگر میخواهد با این عناوین برگزار شود باشد.امیدوارم اهداف اینجور همایش ها شناساندن فرهنگ سوادکوه به نسل جدید باشد و اهدافی غیر از این را دنبال نکنند.به هر حال خسته نباشید.

    6 6
  • پاسخ به نظر پنج شنبه 29 اسفند 1392 - 04:06
    فرمانده

    کثیفترازمردم کوه آیاوجودداره?

    2 20
  • پاسخ به نظر سه شنبه 19 فروردین 1393 - 13:25
    محمدتقی صفایی اتوئی

    با سلام خدمت همه دست اندرکاران محترم همایش سوادکوهی ها... برنامه عالی بود ، قسمتهای خوب و متنوعی داشت ... فقط بعضی جاها دارای نقص و کاستی بود ، برای مثال صوت مراسم ضعیف بود... یکی از مشکلات اصلی همایش که در طی این سه سال وجود داشت، بلیط فروشی بود که بسیاری از بلیط ها در منطقه سوادکوه و قائمشهر بود که بهتره که در مناطق استان تهران و البرز بیشتر پخش بشه... تقدیر و یادبود از چهره های نام آشنا شهر های سوادکوه ( در حد دوسه نفر)که در سالهای قبل بود ولی امسال و سالهای بعد نیستن میتونه مراسم رو زیبا تر کنه... باتشکر از همه شما عزیزان... خسته نباشید... یاعلی

    6 2
  • پاسخ به نظر سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 - 13:30
    ش

    آقاي دكتر قباديان چرا براي اهداف بلند مدت خود از آقاي م-ر-ا استفاده ميكنيد جنايتي كه ايشان در روستاي خودش مينمايند نابخشودني ميباشد براي صدمين بار با طناب پوسيده ايشان به چاه نرين

    2 6
  • پاسخ به نظر چهار شنبه 17 اردیبهشت 1393 - 19:57
    دست اندکار

    آقایونی که سجاده آب میکشید و این گونه همایشهای شاد و متین و فاخر را سبک و ضد ارزش میدانید!! لطفا تفکرتان را آب بکشید تا پاک و شفاف شود اینقدر دگم نباشید..اسلام دین مهر و محبت و شادیست افرادی هم که ستون برگزاری این همایشها هستند ارزشی .متخصص و بسیار عالم و مسلمان و ولایتمدار و انقلابی اند پس خواهشا شما هایی که مدعی ضد ارزشی بودن این حرکت فرهنگی هستید کاسه داغتر از آش نباشید..خله ممنون

    10 0
  • پاسخ به نظر پنج شنبه 15 خرداد 1393 - 10:33
    شیرزاد

    سلام شنیدم عالی بود ما که جا موندیم لطفا بگید چطوری میشه سی دی مراسم رو تهیه کرد

    10 0
  • پاسخ به نظر شنبه 04 مرداد 1393 - 15:26
    سید علی

    چرا چرت میگی؟ یه شب خوشی؟ با این وضع حجاب عکاس سوادکوه آنلاینم که... دست به عکسش خیلی خوبه! با تشکر از مدیر وبسایت جناب آقای درزی

    2 0
  • پاسخ به نظر یکشنبه 19 مرداد 1393 - 23:27
    یک همراه

    تمام همایشها و نمایش هایی که در همه جای دنیا برگزار میشه قطعا با اهدافی همراه است از جمله ،فرهنگی-هنری-سیاسی-اقتصادی-علمی و....که همه ی این اهداف خوب و محترم است منتقدان محترم همایش! لطف بفرمایند از روی سلیقه ی شخصی و غیظ درونی نظر ندهند.تمام کسانی که در این سه دوره در همایش سوادکوهیها شرکت کردند با میل شخصی آمدند .کسی را به زور وارد همایش نکردند مردم عزیز خودجوش آمدند و با همه کاستی ها و نقاط ضعف و مثبت همایش شبی خوش و خاطره انگیز را سپری کردند..منتقد عزیز! مردم فهیم تر از آنند که بخواهند ملعبه شوند برگزارکنندگان همایش هم مدیون حضور و حمایت این مردمند و انگاه که لبی خندان میشود و لحظه ای خوش برای مردم سپری میشود والاترین پاداش برگزارکنندگان است با هر کدام از اهداف فوق الذکر!..منتقدین با انصاف درود بر شما..دیگر منتقدین عزیز!دنیا جا برای همه دارد بزرگتر بیاندیشید!بزرگتر!!

    6 0
  • پاسخ به نظر سه شنبه 18 شهریور 1393 - 08:50
    كمال

    سلام برنامه خيلي عالي بود ايران عزيز ما موفقيت خودش مرهون بچه هاي كوه ميدونه آقاي فرمانده در جواب شما ميتونم بگم بله خودتي

    2 0