شنبه 13 آذر 1395 19:09:57

 

 

   

 

   

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار سوادکوه
چاپ

کد خبر : 28119

تاریخ انتشار : 08/05/1394 - 12:47

بازدید از مناطق سیل‌زده به سبک ابتکار

اقدام تامل برانگیز معاون رئیس جمهور در سوادکوه+تصاویر

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حرکتی عجیب و غریب و با بی‌احترامی به مردم و مسئولان شهری بدون اینکه از اتومبیل خود پیاده شود، تنها به مدت چند ثانیه از خیابان 17 شهریور زیراب عبور کرد.

اقدام تامل برانگیز معاون رئیس جمهور در سوادکوه+تصاویر

به گزارش سوادکوه آنلاین چند روز پس از وقوع سیل، امروز معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه تیم همراه از برخی مناطق سیل‌زده بازدید کنند، مسئولان شهر زیراب و مردم عزیز این خطه ولایتمدار شاهد حرکتی عجیب و غریب و با بی‌احترامی به مردم و مسئولان شهری  بدوند که معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس محیط زیست کشور بدون اینکه از اتومبیل خود پیاده شود، تنها به مدت چند ثانیه از خیابان 17 شهریور زیراب عبور کرد و موجی از اعتراض شهروند و اعضای شورای شهر را به دنبال داشت.

آیا اختصاص دقایقی از وقت خود به مردم و  حداقل شنیدن سخنانشان موجب کاهش بخشی از درد و رنج خسارت وقوع سیل ویرانگر در این شهرستان نمی شد؟!

اعتراض عضو شورای شهر زیراب به همراهان به نحوه بازدید رئیس محیط زیست کشور



برای این پست 6 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • پاسخ به نظر پنج شنبه 08 مرداد 1394 - 13:20
    ml

    متاسفم تشکر اقای موسوی

    6 1
  • پاسخ به نظر پنج شنبه 08 مرداد 1394 - 16:20
    علي

    سلام تشكرازمديرسايت چون بنده درآن مكان بودم بنظرم از ادب يك مسئول كشوري بدوره بامردم مظلوم وسيل زده ومسئولين شهر اين رفتار داداشته باشد رژه موتوري بوديا بازديدفقط آمدن ماشينهاي شاسي بلند وبه رخ مردم بكشند!!!!!!!!! يعني ميشه وارديك شهر بشي وشهرداريك شهر كه بالاترين مقام شهر ومسئول شهر باشه واز مسئولان بلادست اطلاع نديد(بري داخل خونه كسي بدون اجازه )

    7 1
  • پاسخ به نظر جمعه 09 مرداد 1394 - 18:00
    پرستنده

    مادر زمین باید ساعت نه ونیم صبح شیرگاه تشریف داشتن بنابراین از جهت وقت در مضیقه بودن ودر ضمن اگه پیاده میشدن باید به افای موسوی خرده می گرفتن

    3 2
  • پاسخ به نظر جمعه 09 مرداد 1394 - 20:36
    متان

    بنده خدا ازاب خاطره بدی داره میترسید مثل خوزستان بیفته تواب رودخونه این بارکسی نباشه نجاتش بده اخه مارگزیده ازریسمون سیاه وسفیدهم میترسه.

    4 0
  • پاسخ به نظر شنبه 10 مرداد 1394 - 10:33
    دلسوز سوادکوه

    با سلام واقعا چند دقیقه توقف موجب اختلال در برنامه های ایشون می شد؟ مادر زمین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جنگل های سوادکوه داره نابود میشه این حرکات نمایشی چه تاثیری داره؟ اینا فقط سیاسی کاریه بیایم با مردم صادق باشیم مسئولان به فکر حل مشکل مردم باشن با حرکات نمایشی مشکل مردم حل نمیشه یا علی

    2 1